صفحه اصلی/اخبار/فرا رسیدن اربعین حسینی تسلیت باد
پیام تبریک دکتر حبیب اله رضائی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب ،  به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک دکتر حبیب اله رضائی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب ، به مناسبت روز خبرنگار  (تعداد بازدید : ۲۴۰)

در اين پيام آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

 هفدهم مردادماه ، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم میدان دار سرای صداقت و وادی وجدان هستند. کسانی که به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، از بهار بیداری بشریت پاسداری و ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند .

  ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید والامقام عرصه خبر « محمود صارمی » ، فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه رسانه و تمامی کسانی که در جهت رشد و شکوفایی و آگاهی رسانی جامعه و اعتلای کشورعزیزمان گام بر داشته اند  تبریک عرض نموده واز خداوند متعال سلامتی وتوفیق روز افزون همه را مسئلت داریم.

 امید است درسایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با همت والای اهالی اخبار و رسانه ، زوایای تاریک ناشی از سیاه نمایی دشمنان ملت ایران را با نور حقیقت مزین و فکر و ذهن جوانان جامعه را به آینده ایران سربلند امیدوار نماییم. 


ایام عزت مستدام باد

حبیب الله رضایی

مدیر عامل




تاریخ: ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر